Transavia vouchers korting

Transavia vouchers korting

Verzending
Digitaal
Stapelbaar
Ja
Besteedbaar
Online
Te besteden in

Deze cadeaubon is tijdelijk uitverkocht!

Ga snel naar onze webshop voor meer producten met korting.

Transavia vliegvouchers met korting

Vliegen met korting! Gebruik deze (Corona) voucher(s) bij je online betaling op transavia.com en het bedrag wordt in mindering gebracht op het te betalen bedrag. De voucher zijn volledig vrij besteedbaar. Meer uitleg over de vouchers:

Hoe lang is de voucher geldig? 

De voucher is 1 jaar geldig na de uitgiftedatum. De precieze datum vind je in de e-mail. Je kunt de voucher gebruiken voor Transavia-vluchten t/m 31 oktober 2021. Je kunt de voucher voor verschillende boekingen gebruiken, totdat het saldo op is of de geldigheidsdatum is verstreken.

Mag ik ook een andere route of ander reisgezelschap kiezen met mijn voucher?

Ja, de voucher is geldig voor alle vluchten die je kunt boeken op onze website. Je kunt dus ook kiezen voor een andere vertrekluchthaven en bestemming. Ook kies je zelf je reisgezelschap. Dit hoeft niet hetzelfde te zijn als bij de oorspronkelijke reis.

Waarvoor kan ik mijn voucher gebruiken? 

Je kunt je voucher gebruiken voor alle beschikbare vluchten van Transavia op onze website. Ook kan je er extra producten en services mee bijboeken, zoals ruimbagage of een stoelreservering. 
 

Hoe boek ik een vlucht met mijn voucher?

In de mail die je ontvangt staat een unieke vouchercode en een wachtwoord. Je kunt zelf een nieuwe vlucht zoeken op onze website en aan het einde van je boeking vul je deze gegevens in. Je ziet dan vanzelf of je moet bijbetalen of dat er nog een restbedrag overblijft. 

 
Kan ik ook 1 boeking met 2 vouchers betalen?

Ja, alleen dit is niet mogelijk op onze website. Neem contact op met ons Service Center om je boeking te maken.

Wat moet ik doen als mijn vouchercode of wachtwoord niet werkt?

Controleer goed of je de juiste gegevens hebt ingevuld. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met ons Service Center.

Waar kan ik de restwaarde van mijn voucher opvragen?

Als je een boeking maakt, zie je aan het einde of er nog een restbedrag van je voucher overblijft. We werken hard aan een oplossing om online de restwaarde op te vragen buiten de boekingsstappen. Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Wil je de restwaarde van je voucher weten, neem dan contact op met ons Service Center.

Wat moet ik doen als ik mijn voucher nog niet heb ontvangen?

Vanaf half mei zijn de eerste vouchers verstuurd. Passagiers van wie de vlucht al enige tijd geleden is geannuleerd ontvangen als eerst hun voucher. We verwachten dat iedereen met een geannuleerde vlucht tot 4 juni uiterlijk eind juni hun voucher ontvangen. Heb je op 1 juli je e-mail nog niet ontvangen, controleer dan of je e-mailprogramma de bevestiging in de map Ongewenst/Junk Mail heeft geplaatst. Heb je de e-mail echt niet ontvangen, neem dan contact op met ons Service Center.

Is de voucher persoonsgebonden?

De voucher is niet persoonsgebonden. Je kunt dus ook voor iemand anders een boeking maken. Wel is het belangrijk om je oorspronkelijke boekingsgegevens te bewaren, omdat we daarnaar kunnen vragen bij het inwisselen van de voucher.

Digitale cadeaubon

De codes om te gebruiken worden direct na de betaling digitaal (per e-mail) geleverd. Deze worden geleverd met kopersgarantie van Wissel.nl.