Menu
0

Ik wil graag mijn cadeaubon ruilen, kan dat?

Ruilen kan nog niet. Maar je kan natuurlijk je cadeaubon door ons laten uitbetalen en met dat geld een cadeaubon met korting in onze webshop kopen! 

Ik sta op het punt om een cadeaubon met korting te kopen, wanneer ontvang ik de cadeaubon dan? 

Als je bij ons een cadeaubon koopt dan ontvang je altijd direct na de betaling het cadeaubon/kaart nummer + veiligheidscode in je mail. Je kan daarmee dan direct een online aankoop doen. Bij het afrekenen kan je ook nog aangeven of je de cadeaubon ook nog per post wilt ontvangen.

Waarom hebben jullie geen keurmerk?

Goede vraag! Een keurmerk op onze website voeren zou ons een vast bedrag per jaar kosten, plus een percentage van onze omzet. Dit zou direct ten koste gaan van onze marge, de korting in onze webshop of de prijzen die we voor cadeaubonnen bieden. Betrouwbaarheid en klanttevredenheid zijn beide onmisbaar voor een bedrijf als het onze. Voor onze groei zijn we afhankelijk van goede klantervaringen en mond-tot-mond reclame. Vandaar dat we er alles aan doen om onze klanten een geweldige ervaring te geven, zoals valt te lezen op onafhankelijk review platform TrustPilot.

Ik zoek een cadeaubon van een andere waarde dan in de webshop staat, wat moet ik doen? 

Wij hebben vaak meer bonnen beschikbaar dan we in de webshop hebben staan. Neem bij twijfel altijd even contact met ons op. Dat kan per telefoon of per e-mail.

Kan ik mijn cadeaukaarten en cadeaubonnen bij jullie afleveren? 

Ja! Wij zijn gevestigd aan de Molen 20 in Houten. Tijdens kantooruren is hier altijd iemand aanwezig. Bel wel even van te voren om een afspraak te maken. 

Krijg ik direct geld mee als ik cadeaubonnen bij jullie inlever? 

Als je bij ons langskomt maken we direct het afgesproken bedrag aan je over. Wij betalen vanaf een Rabobank rekening. Vraag wel altijd vooraf een bod op je cadeaubonnen via om aanvraagformulier en bel van tevoren om een afspraak te maken. Dit om te voorkomen we dat je voor een dichte deur komt te staan of dat we je ter plekke een bod op je cadeaubon moeten doen.

Bij hogere bedragen kunnen we je vragen om 1-2 werkdagen extra geduld te hebben, zodat we met de klantenservice van de desbetreffende kaartuitgevende instantie contact kunnen opnemen om de cadeaukaarten extra te laten controleren op fraude.

Ik heb een digitale (egift) cadeaubon, nemen jullie die ook in? 

Digitale codes zijn fraude gevoelig en wij willen voorkomen dat we codes doorverkopen die al gebruikt zijn of bij meerdere mensen bekend zijn. Er zijn wel mogelijkheden om de digitale bonnen op een veilige manier in te nemen, vraag ons naar de mogelijkheden!

Ik heb de kraslaag van mijn kaart opengekrast, wat nu? 

In principe nemen wij alleen ongekraste kaarten in. Dit om fraude te voorkomen. Er zijn wel uitzonderingen op te maken. Neem daarom altijd even contact met ons op. We proberen altijd samen tot een oplossing te komen. 

Ik heb de verpakking van mijn "cadeaubox" geopend. Kan ik deze nu nog wel inleveren? 

Hiervoor geldt hetzelfde als voor digitale cadeaubonnen. Onder voorwaarden nemen wij de cadeaubonnen in. Neem met ons contact op als je hierover vragen hebt.

Ik heb een kortingscode of coupon. Hebben jullie hierin interesse?

Nee. Kortingscodes die aan beperkende voorwaarden zijn gebonden,  zoals een beperkte actieperiode of dagen van de week (denk aan restaurants en pretparken, Centerparks/SunSunparks), minimale besteding (denk aan paintball via EventFactory), geen recht op geld terug, korting op een eerste bestelling (HelloFresh), 2e persoon gratis (sauna en Etos actie "Luxury Hotel Cadeaukaart"), 3 voor de prijs van 2, bonnenboekjes, etc... nemen we niet in. In de regel geldt "als je er niets voor betaald hebt, is het waarschijnlijk niets waard".

Kan ik zonder afspraak bij jullie langskomen om cadeaubonnen in te leveren?

Ja dat kan! Maar van te voren even bellen of mailen heeft onze voorkeur.

Ik heb kaarten die korter dan 6 maanden geldig zijn, kan ik die inleveren bij jullie? 

Wij hanteren een minimale geldigheidsperiode van 6 maanden. Op korter houdbare kaarten en/of bonnen bieden wij mogelijk een lager percentage. 

Ik wil een kaart verkopen die niet vermeld staat in de aanvraag formulier, wat moet ik doen? 

Neem altijd contact met ons op als je twijfelt. Wij kopen vrijwel alle kaarten en bonnen in. 

Kan ik contant geld krijgen of betalen jullie alleen uit via de bank?

Wij betalen in principe alleen uit via de bank. Indien gewenst kunnen we na overleg uitbetalen via PayPal. In verband met onze veiligheid hebben wij geen contant geld in huis. 

Wat is 'verkoop in consignatie'?

Van sommige cadeaukaarten kunnen we het saldo niet controleren (Nintendo, Google Play, iTunes, Spotify, etc...) of lopen we het risico dat de kaarten aan een klantenaccount gekoppeld zijn (Wehkamp). In deze gevallen bieden we verkopers aan de cadeaubon in te kopen en uit te betalen zodra de bonnen/codes succesvol zijn verkocht en besteed. Ook wanneer we het vermoeden hebben dat er sprake is van tussenhandel - waarbij de verkoper niet garant kan staan voor de betrouwbaarheid van de oorspronkelijke eigenaar - houden we ons het recht voor om aangeboden cadeaubonnen alléén in consignatie door te verkopen.

Kan ik ook 2e hands kaarten bij jullie kopen?

Ja! Ga naar onze webshop en vind een leuke cadeaubon met aantrekkelijke korting!