Menu
0

Als ik mijn bon inwissel, hoe snel krijg ik dan uitbetaald?

Wij betalen in principe altijd direct uit maar uiterlijk de volgende werkdag. Als je snel betaald wilt krijgen dan mag je altijd even mailen of bellen, wij kunnen jouw aanvraag dan direct voor je verwerken (bij beschikbaarheid van medewerkers)

Betalen jullie ook uit in het weekend en avond? 

Wij verwerken ook aanvragen en post in het weekend en avonden maar de betaling schuift dan automatisch door naar de volgende werkdag omdat de banken niet boeken in het weekend en na 15.00 uur. Als jij bankiert bij de Rabobank dan kan je wel direct het geld op je rekening krijgen. Mail of bel ons even als je het snel wilt ontvangen.

De kraslaag van mijn cadeaukaart is geopend, kan ik nu nog inwisselen?

Ja hoor dat kan. Soms is de veiligheidscode noodzakelijk voor een saldo controle of heb je per ongeluk de kaart al een keer open gekrast. Dit is geen probleem. Bij digitale inkoop vragen wij sowieso om zowel het kaartnummer als de veiligheidscode. Bij opvallende transacties, een eerste transactie of bij grotere bedragen kunnen wij je wel vragen om je te legitimeren. 

Kan ik ook ruilen voor bol.com tegoed of een andere tegoed/cadeaubon?

Sinds kort kan je bij ons kiezen voor bol.com tegoed in plaats van uitbetaling per bank. De uitbetaling is dan hoger dan in geld. Wanneer je het bod ontvangt (op het scherm en per email) dan is het bod in bol.com tegoed automatisch meegenomen. VVV Bonnen zijn hierbij uitgesloten.

Kan ik mijn cadeaukaarten en cadeaubonnen bij jullie afleveren? 

Ja dat kan! Wij zijn gevestigd aan Het Spoor 2, 3994 AK in Houten. Tijdens kantooruren is hier altijd iemand aanwezig. Bel wel even van te voren om zodat wij op de hoogte zijn van je komst. 

Krijg ik direct geld mee als ik cadeaubonnen bij jullie inlever? 

Als je bij ons langskomt maken we direct het afgesproken bedrag aan je over. Wij betalen vanaf een Rabobank rekening. Heb jij ook Rabobank dan staat het geld direct op je rekening, bij een andere bank geldt dat betalingen voor 15.00 uur dezelfde dag op je rekening staat (voor 17.00 uur). Wij betalen niet contant ivm onze veiligheid.

Ik heb een digitale (egift) cadeaubon, nemen jullie die ook in? 

Digitale bonnen komen steeds vaker voor. Wij kopen die graag van je over. Bij grotere bedragen of bij een eerste transactie kunnen wij vragen om een kopie van je ID bewijs en/of een foto van je bankpas (naam/nummer controle). Uiteraard mag je daarbij gevoelige informatie (BSN nummer en pasnummer) afschermen.

Kopen jullie ook verlopen bonnen in?

Wij kunnen helaas (ook) niets meer met verlopen bonnen. Is jouw bon recent verlopen dan kan je wel contact opnemen met de uitgever van de bon en vragen om verlening of een coulance regeling. Hierbij geldt: nee heb je en ja kan je krijgen ... Het verschilt per uitgever hoe hiermee wordt omgegaan.

Ik heb de verpakking van mijn "cadeaubox" geopend. Kan ik deze nu nog wel inleveren? 

Dit is geen enkele probleem, wij hebben in de meeste gevallen voldoende aan de nummers die in de pakking (vaak op een voucher) staan vermeld. Je kunt deze bonnen als digitale bon inwisselen. 

Ik sta op het punt om een cadeaubon met korting te kopen, wanneer ontvang ik de cadeaubon dan? 

Als je bij ons een cadeaubon koopt dan ontvang je altijd direct na de betaling het cadeaubon/kaart nummer + veiligheidscode in je mail (als onderdeel van de orderbevestiging). Je kan daarmee dan direct een online aankoop doen. Bij het afrekenen kan je ook nog aangeven of je de cadeaubon ook nog per post wilt ontvangen.

Waarom hebben jullie geen keurmerk?

Goede vraag! Een keurmerk op onze website voeren zou ons een vast bedrag per jaar kosten, plus een percentage van onze omzet. Dit zou direct ten koste gaan van onze marge, de korting in onze webshop of de prijzen die we voor cadeaubonnen bieden. Betrouwbaarheid en klanttevredenheid zijn beide onmisbaar voor een bedrijf als het onze. Voor onze groei zijn we afhankelijk van goede klantervaringen en mond-tot-mond reclame. Vandaar dat we er alles aan doen om onze klanten een geweldige ervaring te geven, zoals valt te lezen op onafhankelijk review platform TrustPilot.

Staan alle cadeaubonnen die jullie hebben in de webshop?

Alle beschikbare bonnen worden direct in de webshop geplaatst. Zodra een merk niet voorradig is verdwijnt het logo uit beeld. Wij plaatsen tussen 07.00 - 23.00 uur bonnen in de webshop. 

Ik heb een kortingscode of coupon. Hebben jullie hierin interesse?

Nee. Kortingscodes die aan beperkende voorwaarden zijn gebonden,  zoals een beperkte actieperiode of dagen van de week (denk aan restaurants en pretparken, Centerparks/SunSunparks), minimale besteding (denk aan paintball via EventFactory/EventBakery), geen recht op geld terug, korting op een eerste bestelling (HelloFresh), 2e persoon gratis (sauna en Etos actie "Luxury Hotel Cadeaukaart"), 3 voor de prijs van 2, bonnenboekjes, etc... nemen we niet in. In de regel geldt "als je er niets voor betaald hebt, is het waarschijnlijk niets waard".

Kan ik zonder afspraak bij jullie langskomen om cadeaubonnen in te leveren?

Van tevoren even bellen of mailen heeft onze sterke voorkeur.

Ik heb kaarten die korter dan 4 maanden geldig zijn, kan ik die inleveren bij jullie? 

Wij hanteren een minimale geldigheidsperiode van 4 maanden. Op korter houdbare kaarten en/of bonnen bieden wij mogelijk een lager percentage. 

Ik wil een kaart verkopen die niet vermeld staat in de aanvraag formulier, wat moet ik doen? 

Neem altijd contact met ons op als je twijfelt. Wij kopen vrijwel alle kaarten en bonnen in. 

Kan ik contant geld krijgen of betalen jullie alleen uit via de bank?

Wij betalen in principe alleen uit via de bank. In verband met onze veiligheid hebben wij geen contant geld in huis. 

Wat is 'verkoop in consignatie'?

Van sommige cadeaukaarten kunnen we het saldo niet controleren (Nintendo, Google Play, iTunes, Spotify, etc...) of lopen we het risico dat de kaarten aan een klantenaccount gekoppeld zijn (Wehkamp). In deze gevallen bieden we verkopers aan de cadeaubon in te kopen en uit te betalen zodra de bonnen/codes succesvol zijn verkocht en besteed. Ook wanneer we het vermoeden hebben dat er sprake is van tussenhandel - waarbij de verkoper niet garant kan staan voor de betrouwbaarheid van de oorspronkelijke eigenaar - houden we ons het recht voor om aangeboden cadeaubonnen alléén in consignatie door te verkopen.

Kan ik ook 2e hands kaarten bij jullie kopen?

Ja! Ga naar onze webshop en vind een leuke cadeaubon met aantrekkelijke korting!