Menu
0

Als ik mijn bon inwissel, hoe snel krijg ik dan uitbetaald?

Wij betalen in principe altijd direct uit maar uiterlijk de volgende werkdag. Als je snel betaald wilt krijgen mail ons dan even óf vermeld dit bij de aanvraag in het opmerkingenveld. Wij kunnen jouw aanvraag dan direct voor je verwerken (na controle). 

Betalen jullie ook uit in het weekend en avond? 

Wij verwerken ook aanvragen en post in het weekend en avonden en proberen zoveel mogelijk dezelfde dag nog uit te betalen. Betalingen worden direct bijgeschreven, ook bij andere banken. In het weekend kan de verwerkingstijd iets langer zijn dan doordeweeks. Mail gerust als je prijs stelt op een snelle afwikkeling. Betalingen naar BUNQ bank duren helaas nog wel een werkdag.

De kraslaag van mijn cadeaukaart is geopend, kan ik nu nog inwisselen?

Ja hoor dat kan. Soms is de veiligheidscode noodzakelijk voor een saldo controle of heb je per ongeluk de kaart al een keer open gekrast. Dit is geen probleem. Bij digitale inkoop vragen wij sowieso om zowel het kaartnummer als de veiligheidscode. Bij opvallende transacties, een eerste transactie of bij grotere bedragen kunnen wij je wel vragen om je te legitimeren. 

Ik heb een weekendjeweg.nl bon die niet stapelbaar is, kan ik die ook inwisselen? 

Helaas niet! Onze klanten (die bonnen willen kopen met korting) beloven wij dat de bonnen volledig vrij te besteden zijn. Stapelbaar zijn is belangrijk om meerdere bonnen te kunnen gebruiken voor een grote(re) aankoop. 

Kan ik ook ruilen voor bol.com, Zalando tegoed of een andere tegoed/cadeaubon?

Ja, je kunt kiezen of je per bank uitbetaald wilt krijgen óf in Bol, Zalando of Wehkamp. tegoed. Je ontvangt deze tegoeden per email. De tegoeden/cadeaubonnen die wij uitgeven zijn gelijk aan de reguliere Bol, Zalando en Wehkamp bonnen.

Kan ik mijn cadeaukaarten en cadeaubonnen bij jullie afleveren? 

Ja dat kan! Wij zijn gevestigd aan de Kokermolen 113994 DG in Houten. Tijdens kantooruren is hier altijd iemand aanwezig. Bel of mail wel even van te voren om zodat wij op de hoogte zijn van je komst. 

Krijg ik direct geld mee als ik cadeaubonnen bij jullie inlever? 

Als je bij ons langskomt maken we direct het afgesproken bedrag aan je over. Het geld wordt dan ook direct op je rekening bijgeschreven ook als je bij een andere bank bankiert. Bij enkele merken kan het zijn dat de verwerking iets langer duurt. 

Ik heb een digitale (egift) cadeaubon, nemen jullie die ook in? 

Digitale bonnen komen steeds vaker voor. Wij kopen die graag van je over. Bij grotere bedragen of bij een eerste transactie kunnen wij vragen om een kopie van je ID bewijs en/of een foto van je bankpas (naam/nummer controle). Uiteraard mag je daarbij gevoelige informatie (BSN nummer en pasnummer) afschermen.

Kopen jullie ook verlopen bonnen in?

Wij kunnen helaas (ook) niets meer met verlopen bonnen. Is jouw bon recent verlopen dan kan je wel contact opnemen met de uitgever van de bon en vragen om verlening of een coulance regeling. Hierbij geldt: nee heb je en ja kan je krijgen ... Het verschilt per uitgever hoe hiermee wordt omgegaan.

Ik heb de verpakking van mijn "cadeaubox" geopend. Kan ik deze nu nog wel inleveren? 

Dit is geen enkele probleem, wij hebben in de meeste gevallen voldoende aan de nummers die in de pakking (vaak op een voucher) staan vermeld. Je kunt deze bonnen als digitale bon inwisselen. 

Ik sta op het punt om een cadeaubon met korting te kopen, wanneer ontvang ik de cadeaubon dan? 

Als je bij ons een cadeaubon koopt dan ontvang je altijd direct na de betaling het cadeaubon/kaart nummer + veiligheidscode in je mail (als onderdeel van de orderbevestiging). Je kan daarmee dan direct een online aankoop doen. Bij het afrekenen kan je ook nog aangeven of je de cadeaubon ook nog per post wilt ontvangen.

Waarom hebben jullie geen keurmerk?

Goede vraag! Een keurmerk op onze website voeren zou ons een vast bedrag per jaar kosten, plus een percentage van onze omzet. Dit zou direct ten koste gaan van onze marge, de korting in onze webshop of de prijzen die we voor cadeaubonnen bieden. Betrouwbaarheid en klanttevredenheid zijn beide onmisbaar voor een bedrijf als het onze. Voor onze groei zijn we afhankelijk van goede klantervaringen en mond-tot-mond reclame. Vandaar dat we er alles aan doen om onze klanten een geweldige ervaring te geven, zoals valt te lezen op onafhankelijk review platform TrustPilot.

Staan alle cadeaubonnen die jullie hebben in de webshop?

Alle beschikbare bonnen worden direct in de webshop geplaatst. Zodra een merk niet voorradig is verdwijnt het logo uit beeld. Wij plaatsen tussen 07.00 - 23.00 uur bonnen in de webshop. 

Ik heb een kortingscode of coupon. Hebben jullie hierin interesse?

Nee. Kortingscodes die aan beperkende voorwaarden zijn gebonden zoals een beperkte actieperiode of dagen van de week (denk aan restaurants en pretparken, Centerparks/SunSunparks), niet stapelbaar zijn, minimale besteding (denk aan paintball via EventFactory/EventBakery), geen recht op geld terug, korting op een eerste bestelling (HelloFresh), 2e persoon gratis (sauna en Etos actie "Luxury Hotel Cadeaukaart"), 3 voor de prijs van 2, bonnenboekjes, etc... nemen we niet in. In de regel geldt "als je er niets voor betaald hebt, is het waarschijnlijk niets waard". Bonnen uit het ING rente programma zien wij ook als kortingsbonnen. Deze hebben (vrijwel) altijd beperkende voorwaarden zoals niet stapelbaar zijn of geldig bij een minimale besteding. 

Kan ik zonder afspraak bij jullie langskomen om cadeaubonnen in te leveren?

Van tevoren even bellen of mailen heeft onze voorkeur.

Ik heb kaarten die korter dan 4 maanden geldig zijn, kan ik die inleveren bij jullie? 

Wij hanteren een minimale geldigheidsperiode van 4 maanden. Op korter houdbare kaarten en/of bonnen bieden wij mogelijk een lager percentage. 

Ik wil een kaart verkopen die niet vermeld staat in de aanvraag formulier, wat moet ik doen? 

Neem altijd contact met ons op als je twijfelt. Wij kopen vrijwel alle kaarten en bonnen in. 

Kan ik contant geld krijgen of betalen jullie alleen uit via de bank?

Wij betalen in principe alleen uit via de bank. In verband met onze veiligheid hebben wij geen contant geld in huis. 

Kan ik ook 2e hands kaarten bij jullie kopen?

Ja! Ga naar onze webshop en vind een leuke cadeaubon met aantrekkelijke korting!