Veelgestelde vragen

We hebben hieronder de meest voorkomende vragen die we krijgen voor je op een rijtje gezet. Heb je toch een andere vraag: neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Onze klanten zijn ons Keurmerk! Vandaar dat we er alles aan doen om onze klanten een positieve ervaring te geven, zoals valt te lezen op onze recensiepagina (recensies verzameld via Google Reviews). Wij zijn van mening dat een Keurmerk geen meerwaarde heeft en dat nieuwe klanten beter kunnen afgaan op ervaringen van onze klanten.

Nee, helaas kopen wij die niet in. Kortingscodes die aan beperkende voorwaarden zijn gebonden zoals een beperkte actieperiode of dagen van de week (denk aan restaurants en pretparken, Centerparks/SunSunparks), niet stapelbaar zijn, minimale besteding (denk aan paintball via EventFactory/EventBakery), geen recht op geld terug, korting op een eerste bestelling (HelloFresh), 2e persoon gratis (sauna en Etos actie "Luxury Hotel Cadeaukaart"), 3 voor de prijs van 2, bonnenboekjes, etc... nemen we niet in. In de regel geldt "als je er niets voor betaald hebt, is het waarschijnlijk niets waard". Bonnen uit het ING rente programma zien wij ook als kortingsbonnen. Deze hebben (vrijwel) altijd beperkende voorwaarden zoals niet stapelbaar zijn of geldig bij een minimale besteding.

Inwisselen

Ja hoor, dat kan. Vaak is de veiligheidscode noodzakelijk voor een saldocontrole of heb je per ongeluk de kaart al een keer open gekrast. Dit is geen probleem. Bij digitale inkoop vragen wij sowieso om zowel het kaartnummer als de veiligheidscode. Bij opvallende transacties, een eerste transactie of bij grotere bedragen kunnen wij je wel vragen om je te legitimeren.
Helaas niet! Onze klanten (die bonnen willen kopen met korting) beloven wij dat de bonnen volledig vrij te besteden zijn. Stapelbaar zijn is belangrijk om meerdere bonnen te kunnen gebruiken voor een grote(re) aankoop.

Ja, je kunt kiezen of je per bank uitbetaald wilt krijgen óf in tegoed van een ander merk. We bieden als ruiltegoed onder andere Bol, Zalando, Wehkamp, HotelGiftcard. Podium Cadeaukaart, Eto, Gall & Gall en Thuisbezorgd aan. Dit assortiment wordt regelmatig uitgebreid, dus kijk op het inwisselformulier wat je voor jouw cadeaubon kunt krijgen!


Je ontvangt je nieuwe cadeaubon via de mail nadat je ons bod hebt geaccepteerd. De tegoeden/cadeaubonnen die wij uitgeven zijn gelijk aan de reguliere cadeaubonnen van Bol, Zalando etc.

Wij kunnen helaas (ook) niets meer met verlopen bonnen. Is jouw bon recent verlopen dan kan je wel contact opnemen met de uitgever van de bon en vragen om verlening of een coulance regeling. Hierbij geldt: nee heb je en ja kan je krijgen ... Het verschilt per uitgever hoe hiermee wordt omgegaan.
Ja dat kan! Wij zijn gevestigd aan de Hoofdveste 10, 3992 DG in Houten. Tijdens kantooruren is hier altijd iemand aanwezig. Bel of mail wel even van te voren zodat wij op de hoogte zijn van je komst.

Van tevoren even bellen of mailen heeft onze voorkeur.

Wij hanteren een minimale geldigheidsperiode van 3 maanden. Op korter houdbare kaarten en/of bonnen bieden wij mogelijk een lager percentage.

Je kan hier een lijst vinden van alle bonnen die niet inwisselbaar zijn. Neem altijd contact met ons op als je twijfelt. Wij kopen vrijwel alle kaarten en bonnen in.

Wij betalen vooralsnog alleen uit op een Nederlandse bankrekening. Dit komt omdat wij een naam/nummer controle uitvoeren bij de uitbetaling. Dit werkt op dit moment nog niet voor buitenlandse banken. Voor Belgische klanten geldt een uitzondering. Wij boeken wel geld naar een Belgische IBAN.

Uitbetaling

Wij betalen in principe altijd zo snel mogelijk (binnen enkele uren) uit, maar uiterlijk de volgende werkdag. Als je snel betaald wilt krijgen mail ons dan even óf vermeld dit bij de aanvraag in het opmerkingenveld. Wij kunnen jouw aanvraag dan direct voor je verwerken (na controle en behoudens uitzonderingen).

In het weekend is de bezetting van onze klantenservice hetzelfde als op doordeweekse dagen. Je kunt dus rekenen op een snelle afhandeling en uitbetaling. Alleen betalingen naar Buitenlandse rekening kan iets langer duren, dat is afhankelijk van de ontvangende bank.
Als je bij ons langskomt maken we direct het afgesproken bedrag aan je over. Het geld wordt dan ook direct op je rekening bijgeschreven ook als je bij een andere bank bankiert. Bij enkele merken kan het zijn dat de verwerking iets langer duurt.
Wij betalen in principe alleen uit via de bank. In verband met onze veiligheid hebben wij geen contant geld in huis.
Heb je meerdere aanvragen gedaan maar nog niet alles is uitbetaald? Geen zorgen! Zolang de doorlooptijd nog niet is verstreken (voor 15.00 uur, dezelfde dag overgemaakt) dan is jouw aanvraag nog in behandeling. Wij verwerken per bon, niet per klant. Het kan dus zijn dat 1 aanvraag is uitbetaald en jouw tweede nog niet. Heb je toch vragen, stuur ons dan even een e-mail.

Webshop

Ja! Ga naar onze webshop en vind een leuke cadeaubon met aantrekkelijke korting!
Alle beschikbare bonnen worden direct in de webshop geplaatst. Zodra een merk niet voorradig is verdwijnt het logo uit beeld. Wij plaatsen tussen 07.00 - 23.00 uur bonnen in de webshop.
Als je bij ons een (digitale) cadeaubon koopt dan ontvang je altijd direct na de betaling het cadeaubon/kaart nummer + veiligheidscode in je mail. Je kan daarmee dan direct een online aankoop doen. Fysieke cadeaubonnen worden per post verzonden, als je voor 15.00 uur bestelt dan gaat de post dezelfde dag nog de deur uit. Normaal gesproken levert PostNL dan de volgende werkdag de post aan huis af.

Je kan bij de checkout direct online afrekenen met alle bekende Nederlandse banken via 'Pay By Bank'.