Veelgestelde vragen
We hebben hieronder de meest voorkomende vragen die we krijgen voor je op een rijtje gezet. Heb je toch een andere vraag: neem dan gerust contact met ons op.
Algemeen
Onze klanten zijn ons Keurmerk! Vandaar dat we er alles aan doen om onze klanten een positieve ervaring te geven, zoals valt te lezen op onze recensiepagina (recensies verzameld via Google Reviews). Wij zijn van mening dat een Keurmerk geen meerwaarde heeft en dat nieuwe klanten beter kunnen afgaan op ervaringen van onze klanten.
Nee, helaas kopen wij die niet in. Kortingscodes die aan beperkende voorwaarden zijn gebonden zoals een beperkte actieperiode of dagen van de week (denk aan restaurants en pretparken, Centerparks/SunSunparks), niet stapelbaar zijn, minimale besteding (denk aan paintball via EventFactory/EventBakery), geen recht op geld terug, korting op een eerste bestelling (HelloFresh), 2e persoon gratis (sauna en Etos actie "Luxury Hotel Cadeaukaart"), 3 voor de prijs van 2, bonnenboekjes, etc... nemen we niet in. In de regel geldt "als je er niets voor betaald hebt, is het waarschijnlijk niets waard". Bonnen uit het ING rente programma zien wij ook als kortingsbonnen. Deze hebben (vrijwel) altijd beperkende voorwaarden zoals niet stapelbaar zijn of geldig bij een minimale besteding.
Inwisselen
Ja, je kunt kiezen of je per bank uitbetaald wilt krijgen óf in tegoed van een ander merk. We bieden als ruiltegoed onder andere Bol, Zalando, Wehkamp, HotelGiftcard. Podium Cadeaukaart, Eto, Gall & Gall en Thuisbezorgd aan. Dit assortiment wordt regelmatig uitgebreid, dus kijk op het inwisselformulier wat je voor jouw cadeaubon kunt krijgen!
Je ontvangt je nieuwe cadeaubon via de mail nadat je ons bod hebt geaccepteerd. De tegoeden/cadeaubonnen die wij uitgeven zijn gelijk aan de reguliere cadeaubonnen van Bol, Zalando etc.
Van tevoren even bellen of mailen heeft onze voorkeur.
Je kan hier een lijst vinden van alle bonnen die niet inwisselbaar zijn. Neem altijd contact met ons op als je twijfelt. Wij kopen vrijwel alle kaarten en bonnen in.
Wij betalen vooralsnog alleen uit op een Nederlandse bankrekening. Dit komt omdat wij een naam/nummer controle uitvoeren bij de uitbetaling. Dit werkt op dit moment nog niet voor buitenlandse banken. Voor Belgische klanten geldt een uitzondering. Wij boeken wel geld naar een Belgische IBAN.
Uitbetaling
Wij betalen in principe altijd zo snel mogelijk (binnen enkele uren) uit, maar uiterlijk de volgende werkdag. Als je snel betaald wilt krijgen mail ons dan even óf vermeld dit bij de aanvraag in het opmerkingenveld. Wij kunnen jouw aanvraag dan direct voor je verwerken (na controle en behoudens uitzonderingen).
Webshop
Je kan bij de checkout direct online afrekenen met alle bekende Nederlandse banken via 'Pay By Bank'.